Unityのエディタでシーンビュー内でつけたポーズをBlenderにもっていく方法 1. Unity側のスクリプト をポーズを付けたFBXにアタッチしてレストポーズにしたFBXを referenceModelとして設定する。 ポーズを付けたFBXのrootBoneと出力先のパス...
選択した複数のメッシュについてアーマチュアも含めて個別にFBXとしてエクスポートするBlender Pythonスクリプト
import bpy # 選択されたメッシュオブジェクトを取得 selected_meshes = [obj for obj in bpy.context.selected_objects if obj.type == 'MESH'] for mesh in selected_...
import bpy import json # テキストファイルからエクスポートリストを読み込む with open("your_filepath/export_list.txt", "r") as file: export_list = json.load(file...
「ブログリーダー」を活用して、JSさんをフォローしませんか?
Unityのエディタでシーンビュー内でつけたポーズをBlenderにもっていく方法 1. Unity側のスクリプト をポーズを付けたFBXにアタッチしてレストポーズにしたFBXを referenceModelとして設定する。 ポーズを付けたFBXのrootBoneと出力先のパス...
-How to bake actions in Blender http://eizouasobi.blogspot.com/2024/04/how-to-bake-actions-in-blender.html -How to split actions in Blender ...
If the animation number files attached to your assets are not in the correct format for use with the ActionMaking.py script, please use the...
WalkForward:10-40 WalkRight:50-80 WalkLeft:90-120 WalkBack:130-160 A Python script that reads a text file in the format shown above and crea...
1.Select all bones in Pose Mode. 2.Go to the menu in the 3D Viewport and select Pose -> Animation -> Bake Action. 3.Ensure these five option...
https://www.meta.com/ja-jp/experiences/7470795092972146/
Avian Adventure MR is an MR action game consisting of four stages. You can control a bird flying around a real room to collect fruits and c...
1. Data Collection Explanation: Our app does not collect any personal data from users. We respect your privacy and ensure that no personal ...
https://www.meta.com/ja-jp/experiences/7082792821834790/
1. Data Collection Explanation: Our app does not collect any personal data from users. We respect your privacy and ensure that no personal i...
Overview: This is an MR shooting game consisting of three stages. In the entrance scene, you select a stage and click the start button to b...
↓ChatGPTさんにドキュメント読んでもらって書いてもらったものそのまま using UnityEngine; using UnityEngine.Networking; using System.Collections; public class GoogleGeminiAP...
Shader "Custom/OcclusionShader" { Properties{ _Color("Main Color", Color) = (1,1,1,1) } SubShader{ Tags...
using UnityEngine; using System.Collections; using UnityEngine.Networking; using System; using TMPro; using Newtonsoft.Json; using System.C...
Tails Power parts Pelvises Necks Legs Heads Bodies Arms
https://www.youtube.com/watch?v=nUGIblZhw9Q Modular Animal Robot Biped is an asset that allows you to create characters with various patter...
WindowsでImageMagick https://imagemagick.org/index.php でフォルダとサブフォルダ内のpng画像ファイルのサイズを1024x1024に変える方法 コマンドプロンプトでフォルダに移動し forfiles /S /M *.png /...
import bpy # 選択されたメッシュオブジェクトを取得 selected_meshes = [obj for obj in bpy.context.selected_objects if obj.type == 'MESH'] for mesh in selected_...
import bpy import json # テキストファイルからエクスポートリストを読み込む with open("your_filepath/export_list.txt", "r") as file: export_list = json.load(file...
import bpy # キーフレームの番号リスト keyframe_numbers = [1, 2] # このリストにコピー先のキーフレーム番号を追加してください。 # アクティブなオブジェクトがアーマチュアであることを確認 if bpy.context.object.ty...
import bpy, mathutils armature_object = bpy.data.objects["VultureArmature"] multiplier=3 # Set the scale to multiplier armature_object.scale...
import bpy # Select the two meshes mesh_a = bpy.data.objects["Cube"] mesh_b = bpy.data.objects["Cube.001"] # Assign the shape keys of Mesh...
時計を描くBlender Pythonスクリプトを書け。 以下は、BlenderのPythonスクリプトを使用して時計を作成する例です。これを修正または変更して、独自の画像を作成することができます。 import bpy import math from datetime i...